Poškození zásilky při přepravě

Poškození zásilky při přepravě

Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte, ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky.

Pro korektní a rychlé vyřízení reklamačního řízení si prosím připravte uvedené dokumenty a fotografie:

  • Informace o zásilce
  • Vyplněný reklamační formulář       Reklamační protokol
  • Fotografie
    • Celkový pohled na vnější obal
    • Detail obalu v místě poškození
    • Adresní etiketa (PPL,TOPTRANS..)
    • Výplně a umístění zboží v balení
    • Poškozené zboží
    • Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)
    • Vše nám neprodleně zašlete na náš email imapet@imapet.cz

Fotografie musí být v kvalitě alespoň 640px.

Kontaktujte nás, abychom Vám mohli zaslat zboží nové. Za opětovné zaslaní nového zboží z důvodu poškození první zásilky již není cena za dopravu účtována.